wtorek, 20 sierpnia 2013

6. ZWOW, czyli to co kocham

Jakiś czas temu obiecałam dwa posty, jeden o tym dlaczego nie lubię Ewy Chodakowskiej, a drugi o Zuzce Light i jej programie treningowym ZWOW. Pierwszy już powstał (KLIK).
Czas na drugi.
Jest to mój szósty post, a 6 to moja szczęśliwa liczba, więc postanowiłam, że dziś napisze o moim ulubionym treningu.
 


 

ZWOW jest to 70 różnych treningów.
Trwają na prawdę krótko, ale po ich zakończeniu czujecie się jak po przebiegnięciu maratonu.
Treningi są ogólnodostępne, nie trzeba kupować żadnych płytek ani pobierać filmów z płatnych stron. Wszystko znajdziecie na kanale Zuzki na YouTube (KLIK)

Treningi są na prawdę przeróżne. Niektóre na jedną partię ciała, inne pobudzają dosłownie wszystkie części naszych ciał. Ale każdy trening jest tak samo efektowny. Modelujemy i spalamy w krótkim czasie, a najlepsze jest to, że po zakończonym treningu kalorie są jeszcze długo spalane.

Treningi ZWOW są podzielone przede wszystkim na dwie części:
Time Challenge - wykonujemy konkretną liczbę serii (najczęściej po 4 ćwiczenia) na czas.
AMRAP - wykonujemy jak najwięcej serii w danym czasie.
Zdarzają się wyjątki, gdzie nie ćwiczymy według wymienionych wyżej dwóch sposobów.
Takim wyjątkiem jest np. ZWOW#13 (KLIK)..

Zdarza się, że ktoś napisał, że nie spodobało mu się ZWOW. Jednak by się do niego przekonać czasami potrzeba więcej niż jeden czy dwa treningi.
Ja zaczęłam od pierwszego (nie jest to wymagane, można zacząć od którego treningu ma się ochotę) i też mi się nie spodobało do końca, drugi również nie przypadł mi do gustu, chociaż już 3 był na prawdę fajny (działa na nogi i pośladki). Nie wszystkie mi się podobały, ale jednak większość uwielbiam, wystarczy znaleźć tylko odpowiednie treningi dla siebie...

Podstawowe zasady ZWOW
- Musimy zacząć od rozgrzewki, ponieważ nie ma jej w filmiku. Może być to taniec, skakanka, czy inna rozgrzewka jaką zazwyczaj wykonujemy
- Nie ma znaczenia od którego treningu zaczynamy. Możemy od pierwszego, od ostatniego czy jakiegokolwiek chcemy. Najlepiej trenować to, co najbardziej się nam spodoba.
- Nie wykonujmy zbyt wielu treningów, myślę, że jeden czy dwa dziennie na pewno wystarczą.
- Obowiązkowo jeden dzień przerwy. Mięśnie powinny mieć czas się zregenerować.
- Po zakończeniu obowiązkowe rozciąganie! Relaksujący stretching pomoże naszym mięśniom a my zobaczymy szybciej pierwsze efekty.

Ja bardzo szybko zobaczyłam pierwsze efekty. Schudłam, moje mięśnie zaczęły być twardsze, a ciało jędrniejsze. Zuzka na prawdę dużo mi pomogła. Jest to jedyna trenerka, która nie zawiodła moich oczekiwań.

Na prawdę polecam wszystkim.
 

Kiedy poukładam sobie wszystko (pracę, szkołę itd.) i zacznę w końcu na poważnie ćwiczyć to postaram się zapisywać recenzje treningów.
Wcześniej robiłam każdy trening po kolei a teraz zamierzam robić inaczej. Raz np. 7 innego dnia 70....

A na dziś to koniec, mam nadzieję, że kogoś zainteresowałam tymi treningami.

15 komentarzy:

  1. Jestem uzależniona od Zuzki :D Gdy nie robię dłuższy czas treningów z nią to czuję, że czegoś mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anty-fanka Ewy i zwolenniczka Zuzy... Już Cię lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać,kiedy zacznę ćwiczyć z Zuzką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, odpisałam Ci pod postem dotyczącym Ewy Ch. :)
    A co do Zuzki- próbowałam z nią ćwiczyć, ale szybko się zniechęciłam... Nie rozumiem tych treningów, nie stać mnie na kupowanie sprzętów, mam za mało miejsca w mieszkaniu :( Ale przyznaję, że Zuzka ma piękne ciało! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno myślałam o Zuzce, ale potem miałam dwumiesięczną przerwę, a teraz absolutnie NIE czuję się gotowa na treningi z nią, choć wiem, że się tego podejmę :) Ona to jest istny hardcoer dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć weź napisz do mnie ba buddysta2010@gmail.com bądź na Facebooku.
    Mam temat związany z promowaniem zdrowego naturalnego zycia. Pozdrawiam, Karol

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nominowałam cię do Liebster Blog Awards! :) Zapraszam serdecznie!

    http://slim-dream.blog.pl/2013/12/23/nominacja-do-liebster-blog-awards/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super.
    http://zsp.net.pl/agencja-pracy-full-job-lamie-podstawowe-prawa-pracownikow-publikujac-ich-dane-osobowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej z nią nie ćwiczyłam ale muszę spróbować, ćwiczę z Ewą choć jej nie lubię - jednak jej ćwiczenia dają efekty czego dowodem jest moja znajoma.

    Ewę załatwiam tak - na laptopie Ewa, z głośników Iron Maiden... i nagle to ma sens xD

    przy okazji zapraszam do udziału w moim nietypowym wyzwaniu
    Pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Też regularnie ćwiczę z Zuzą:) bardzo polecam :)
    spodobał mi się Twój blog więc dodaje Cię do mojej listy http://blogi-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dieta sportowca bez tego takich rezultatów nie będzie - bilansuję dietę, żeby osiągnąć możliwie najlepszy efekt splenia tłuszczu.

    OdpowiedzUsuń